Tisdag ,

Vaknade av att mamma väckte mig precis när jag skulle dö :O  ja lltså i min dröm, tur att hon väckte mig då;) Visst äre så att om man dör i sömnen dör man även i verkligheten?  har för mig det ..
Ja ja drog till skolan och hade englska C yey så sjukt bra .

Efter det skyndade jag mig till stan för att träffa mamma för vi skulle kolla om det gick att göra något med
mitt hår eftersom det blev koblaja av allt:) HAHA men tro mig det är fult som fan men verkar vara den ändå som tycker det .. Så efter en timme av att bestämma vad jag skulle köpa så blev det att jag ska göra blonda slingor i det , hoppas det bli rbra.

Kom tillbaka till skolan 20 min försent men thats life. det är mitt hår det gäller!
Hade Matte C i 2 tim sen blev det att ha Geografi i typ 10 min eftersom läraren inte var
där kom mahlin till skolan , visade runt henne sen drog mahlin, jag , loppan och Elin
Till stan .
Hittade verligen inte det jag skulle ha men en skapligt snygg skjorta ;D


  Nej nu ska jag kila , ska skriva en rolig sak sen om jag orkar ..

TTYL


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack sweetie ! Uppdatera ofta om vad som hander och sker ! :D

2009-09-08 @ 22:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0