Tired like a bear in ide

SItter med en stor kopp te i handen och lyssnar på musik :)
kom just hem från sjukhuset, stamkund A L L T I D !  nej men
skulle kolla så allt var okej med allt och jag tror jag kan säga att jag är
totalt frisk nu !! Efter över ett år är jag äntligen frisk ! hurreey .
Fick även se bilder på min hjärna, Bevid på att jag har en sen min ryggrad :P
trodde en ryggrad skulle var alite snyggare ...(A) HA HA

Aja idag har det inte hänt så mkt, vaknade upp med min lovely sen drog vi till skolan
när det var lunch.  Hade sen Matte C , suger balle kuk helt seriöst ! sen blev det geografi
som gick rätt fort :)

Det var min dag nu ska jag kolla min söta farm på farmville sen krypa ner med min varma kopp
indian spice . mmmmm...:)
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0