She like that freaky stuff, 2 in the oh! and 1 in the ah!, that kinky stuff, you nasty, but I like your type

Hej på er och en ovanlig rubrik !

Ni sitter jag hemma kom väl hem för 30 min sen . Har varit på stan och gjort secret stuffs :O ...
nej då men kan inte berätta eftersom en person läser den här bloggen :)

Idag så var det väl nice dag, Började med idrott och vi hade intervaller, JAG VAR MED PÅ HELA LEKTIONEN SOM ALDRIG HAR HÄNT PÅ TYP 6 ÅR !!!  så sjukt stolt :)
Sen blev det lunch, var köttfärssås med pastasom smakade skit men kan ju vara för jag var så otaggad på mat när vi skulle äta.
Sen drog vi tillbaks till skolan och hade AJ ( affärsjuridik ) Elin och jag jobbade på somn vanligt, eller inte. Satt mer och kollade runt på saker på datorn.
Efter lektion så drog vi ner på stan och här sitter jag nu och ska snart ut och köra bruum bruum .

Skriver mer om dagen till stockholm när jag kommer hem:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0