i aint never seen nobody get so high...

De ni ..

Aya tänkte skriva om stockholms resan :)

Mahlin och jag vaknade i lördags, suprise va att vi vaknadE:O nej men så satt vi oss i soffan och käkade frulle.
Medans så tänkte vi "vafan ska vi göra idag" sen knuggade vi våra geni knölar och kom på AHA vi åker till stockholm!
Så jag, mahlin och Elin drog till Stockholm mitt på blanka dagen. Kom fram typ halv 3 och då drog vi och köpte stuffs sen så drog vi och kollade runt lite i storstaden. 
Hade allmänt kul sen träffade vi mahlins underbara kusiner, asså dom är ju så roliga.
Så vi stod utanför Gallerian och snackade och drack chai latte sen ville vi in på top shop men då hade vi stått så länge så alla butiker stängt :( ... haha men vi fortsatte vara med dem och hade skit kul !
Sen ringer vi loppan för att kolla om vi hade rätt när bussen gick men fuck i helvete då har bussen blivit fullt står det på internet :O skapligt irriterande så vi är tvungna att ta tåg som är typ dubbelt så dyrt , buhhu.
Så vi sa hej då till disa och unni o´ch drog till tåget.
Kom hem typ 12 .. efter en jävla cykel tur ^^ ..

Roligaste på resan var:
- efter 5 min i stockholm får elin skäll för hon spottar ut sitt tuggummi som en kärring tyckte kom på henne?!
så kärringen början " jävla spotkärring, sluta spota, jävla idiot " och sånt ... Och vi andra skrattade åt den papetiska kärringen.

- Får skäll när vi ska åka tåget hem för att vi tänkte sätt aoss på sätet och då fick någon kärring( ännu en kärring) ryck och ba " nej om ni ska sitta här tänker jag flytta " för ni kommer väl prata eller hur ?!?!? , jag mår så dåligt och blablablab" Men vi lämnade henne och drog vidare i tåget :)
 
- När vi komme rhem till kära västerås ska vi cykla hem och jag hade en rätt lång halsduk , och medans elin skjutsar mig så fastnar den i cykeln så jag hålle rpå och stryps medan den har snurrat hundra varv runt hjulet. Yey tro mig var inte kul att få upp det .. men tre super kvinnor kan inget blir fel! eller joo att det fastnade..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0