Ciao

V aknade just , var tvungen att sova fö rvar så sjukt trött, illa för varit hos elin i 2 dagar måste vara det :O:P
hehe
Aya just nu sitter jag och skrattar åt mamma som kör wii och skäller på att det inte går som hon vill . ser riktigt sexigt ut när hon försöker rocka rockring ;) ! HA HA

Idag kom man till skolan vid 9.00 typ och började ha UF sak, sjukt tråkigt ! sen fick man världens bästa "mentor" .
Aya drog på lunch och loppan och jag satsade sten hårt på Jensen , var sjukt jäkla gott .
Drog till skolan och hade Naturkunskapsprov som var sjukt svårt tyckte jag , medans min kära pojkvän kommer och strålar för han tyckte det var skit lätt... Hmm.... Drog till station och tog bussen hem med sandra:)
var trevligt med lite sällskap eftersom vi bor typ 1 meter från varandra så fick man sällskap hela vägen hem ^^

Gick och la mig och nu sitter jag här och ska plugga vägmärklen till körkortet men orkar inte men ska klara det nu!

Kiss v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0