Valborg

blev att dra till doktorn på morgonen och ta blodprov, längd och vikt osv ... usch åkte dit sjdälv och höll på att
svimma eftersom jag är skit rädd för dom där nålarna ...
Gillar inte månaden Maj nu efetrsom jag kommer bo på sjukhuset känns det som bajs på det vill inte åka fram
och tillbaka varje vecka men va gör man inte för att blir av med hjärninflammationen :/

Aya nu till något roligare :)
Drog hem och somnade visst lite och fick panik sen när tåget skulle gå om en timme till sala så
fixade mig och så sen kom pappa och det var väl perfekt eftersom jag missat bussen haha (A)
så vi drar och tar ut pengar till mig och kör fort som fan till stationen men jag missar tåget och ringer
älsklingen och han säger att det går en buss men den skulle gå om 40 min så satt mig på waynes och tog en chai latte

40 minuter hade gått oc jag skulel kliva på bussen när jag inser fuck man kan ju inte betala med pengar längre
så jag säger till busschuaffören att jag inte hade något men han säger att jag ska ta mitt vanliga kort (Y)
så jag betalade 10 kr för en resa till Sala pch det ska väl kosta 50 (?) hiih :)

Kom fram vi drog och handlade och stt oss i bilen och åkte till fagersta . där hade vi det kul och massa saker
gjorde vi . orkar inte skriva allt (A)..
Vaknade vid halv 11 och alla satt sig och åt frukost sen så drog älsklingen oc ag hem , fast stannade på vägen
och hade lite mysigt :) yeah ni kan ju gissa .. hehe
kom hem och sov bort typ hela dagen och sen drog vi oc handlade lite ben and jerrys :)



Loove
        Danni

Kommentarer
Postat av: Mahlin

hahah, jadu, man kan ju gissa ;D

2009-05-03 @ 17:33:51
URL: http://mahlinmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0