Kul kväll & havregrynsgröt

Igår blev det en blandning av allt :)
- cykla
- stan
- glömma glass i väskan
- loppans mormor
- glömma nyklarna i dörren
- äta god mat
-  promenad
- elin och jag fick ragg på bussen
- mcdonalds
- träffade madde
-- osv..

hehe det var mycket igår men love it ! <3




Idag vaknade jag av att mahlin skrattade ^^ hehe hon vaknade själv av det .lite gulligt sådär
sen gick jag upp och städa lite och mahlin om upp och vi kollade på tv :) sen började loppan lea och tillslut elin.
käkade frukost och pratade.. jag fortsatte städa sen satt vi oss i min säng
blev att titta på tv sen drog alla hem :)
nu sitter jag här och har kollat lite på FEK Bn som vi har imorgon :( buhuu... va fan ska man plugga å ?! haha
aya älsklingen kommer väl sen för mormor och morfar kommer så ska vi grilla och så :) myss men nu ska jag gå berättar om en annan sak senare ikväll som jag ser framemot <3




Cykel tur


Från loppans mormors balkong !


Kommentarer
Postat av: Mia

Aaah okej, vad roligt! :)

Själv ska jag se Wipeout och Van Veeteren :>

2009-05-03 @ 19:24:37
URL: http://miizing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0