jätte glad .... Jätte arg

Började dagen med lite betygssnack om Svenskan och känner att jag var nog den enda som kom
ut därifrån och var glad .. hehe ^^ nöjd över dt ejag får? eller har alla andra för höga krav? ja who knows
allafall blev skit glad för det hon sa så känner att jag svävar .. mihih
allafall hade lunch sen och det sög ju apkuk .. mjaa såg ut som det också !  usch usch sen började det regna
så dte var bara att ta en tidning och gå fort som fan.. kom tillbaka till skolan och blev intervjuvad av loppan som
höll på med ett skolarbete på psykologin och såklart så ställe rman upp !

hade sen FekB och det gick som smort och elin och jag blev klara med våran inlämninguppgift, yeeah WE ROCK !
aya anyway så slapp jag göra provet pga det och ska göra de på onsdag istället så det var shysst .

Sen blev det hem och käkade med martin och älsklingen sen kom även mahlin förbi och stannade till vi skulle
till bussen , logiskt va?! hehe..
Aya drog till tåget och dte var försemt så det sög för älsklingen skulle med en buss när vi kom till Sala men han hann tillslut när vi kom in till sala.. skit nice sen drog martin och jag visare till stan för han skulle kolla på någon jacka som han sett i västerås men tyvär fanns den ej ..

Aya han drog hem och jag var helt lonely i Sala men drog till Waynes och köpte en Chai latte .. mm den godaste jag druckit sen så drog jag hem till älsklingen som inte hade kommit hem än men kom väl efter 10 min :)

Nu sitter jag här och har fårr lugnat ner mig lite efter att jag blev arg på någon som var i huset eftersom jag tycker man ska behandla olika och det gör denna person ej !! ååh blev faktiskt riktigt arg och höll på att slå personen men det hände inte och plus att den sätter sig och klagar på våran tyska resa vilket leder till att jag blir så jävla lack eftersom det ska bli skit kul att åkadit men man behöver inte näman att när jag var där så kostade det så och balbalabl och ett glas vinkostar 65 kr , soo owhaat biiaaacth!?!?! nobody cares !!!  hihi känner mig lite elak men inte precis som om hon läser men om hon gör det så FÄLL EN DÅ! !! och tänk på vad man gör ....

Det var allt för mig och nu ska älsklingen drick te sen blir det duschen ! <3
Skriver imorgon :)
Looove



Nu ska vi mysa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0