Fotografering

Idag blev det skolan och hände ju knas saker.. hee
först blev det bråk mellan två killar och killens anlednigar var att
" han snacka skit om en tjej jag vill knulla " (?!)  ja inte så normalt men men
sen blev det lunch sen hade vi prov och då börjar en tjej gråta från ingenstans när
hon sitter där.. ja ja vår klass har våra speciella dagar ..
Hade även prov då och det gick åt helvete !! :'( hehe
drog hem med elin och loppan och vi väntad epå malin för hon skulle fota oss.
Sen nu har just loppan och jag ätit och hon ligge roch kolla rpå CSI .. bajs på den skiten.!
hihi
hoppas int eloppans er men troligtvis gör hon det ..

aya tänkte lägga upp bilder från förut när malin fotade mig :)
Kolla in hennes blogg : Mahlinmaria.blogg.se







Där har ni 3 som är fråm en och samma gång som jag är mest nöjd över :)
lägger in ett nytt inlägg med mindra bilder så ni kan kolla på dem från idag !

Kommentarer
Postat av: Isabella

Fina bilder! :)

2009-05-23 @ 19:57:22
URL: http://cbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0