Fiskmås, kolasås vi är från västerås

ja det var ramsan som gick när några från skolan var på fotbollscup:)
Men kvällen innan så sov martin, martin, isa och stoffe och jag i våran båt..
det var kulkul :) och killarna är sick men dte får man ta. no commentes on that please.

somnade 03.00 - 04.45 ringde klcokan att de ksulle gå upp för att åka till skolan och dra till fotbollen
¨så var ju jag tvungen att gå upp också .. usch usch usch haha jag som skulle till skolan sen vid 9 var ju
däckad hehe..
aya drog till skolan sen och det var väl nice. fick veta betyg så har VG i Historia :) yey !


Sen har skolan rullat på hela veckan och så fick veta lite mer betyg och jag gillar vad jag hör :) haha
Alafall så blev dte fredag igår dom som varje vecka
och jag och baby drog hem till martin med isa och stoffe och vi spelade spel och drack lite sen
drog vi ut :)  Skit trevlig kväll måsdte jag säga ! tack allihopa <3



Nu sitte rjag med mahlin brevid med och har loppan i fötöljen och vi kollar på något program på tv400
fakta tror jag iallafall det är och det är om olika sjukdomar . usch va det är jobbigt att se men fyfan va starka dem är !
Nu ska jag vara social med om andra .. se yaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0