Elin gästbloggar

Yes, då var det premiär på att blogga då. Lite stolt faktiskt.. (a)

Dagen kunde inte ha börjat bättre. Sov hos Loppan igår kväll som lackade ur på mig så hon kastade ut mig ur sägen, slutade med att jag fick sova i hennes lillebrors stenhårda säng (y)  Haha, men men vad säger man "Ett gått skratt förlänger livet" 
Sen på morgonen så tror jag nog att hon fick lite dåligt samvete för hon skrev en liten gullig lapp åt mig, hon är ju för söt! :)

Efter en god frukost så drog jag hem till Danni medans Loppan skulle tjäna lite pengar.
Vi fixade oss och drog ner på stan, blev en snabb runda eftersom att man kvävdes inne i Galleriorna. Uch!
Det vart donken för våran del, sen mitt i allt så kom jag på att jag hade glömt att ställa in Loppans Ben&Jerrys så den stod och smälte hemma hos Danni.  Kan ju säga att jag såg mitt liv pasera i revy!! Så de vart att åka hem fort som F**n och ställa in den i frysen. Var lite lagom halvsmält (a)
Sen så mötte vi upp Loppan och sen så kom även Mahlin. Då vart de glass i hamnen, Yeey! :D
Och nu är mina girls i köket och planerar maten medans jag sitter här och bloggar om min dag.

Nu så har jag nog inte så mkt mer att säga om min dag. Hoppas att de var en trevlig läsning för de kommer nog att dröja ganska så länge innan jag skriver igen :)

Puss och ha de så bäst!  // Elin

Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Ja jag har haft en jättebra valborg :) Och nu om en stund ska jag ut och äta på fin restaurang med familjen också, ska bli härligt :) Har du också haft det bra?

2009-05-02 @ 18:11:15
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0