yeeey

Var som sagt på Uf mässan idag och det var skit kul :)  träffade lite gamla viksängare man pratade med och sen så var det skit kul att kolla på alla olika ideér .
Efter det så drog jag hem och skulle hämta idrotts kläder , fixade det och drog till idrotten och när vi skulle byta om så märker jag att jag backat ur det ?!  hur lyckas man , haha . 
Sen blev det subwaay ! mmm mumsiii :) sen lite stan innan jag och älsklingen drog hem.
Nu sitter jag här och har just ätit så är mätt och belåten. 

tack till mamma som köpte skokartonger till mig och min micro egg :) !

                           
4 lådor med skor
ska ta kort på skorna                     Subwaay !
vet vilka som tillhöar
vilken låda :)

                        
äntlienfick jag mitt   
micro egg                                      lilla är en mellan dricka
                                                       den andra är stor som faan !


Dagens outfit :







Kommentarer
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Fina skolådor :)



Ja, jag hade en bra dag, själv då?

2009-03-11 @ 07:43:02
URL: http://myshoebox.se
Postat av: Natalie

Åh va gott med Subway :)

2009-03-11 @ 13:59:30
URL: http://nst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0