Vår väder till topp !

Godmorgon

Igår skämdes man över att vara sverige när operar kärringen vann och snälla snälla kom två .. nej fyfan
asså, juryn var allafall vettiga och röstade på måns !
Aya gick och la mig och kollade på sin city men isåg ganska snabbt att den sög så kollade på något som hette "på akuten"  man fick typ följa dom som jobbar där.. Somnade sen efter att ha smsat en stund med älsklingen som är i sälen med family :)



Nu sitter jag hä roch kollar på slutet på Rambo och jävlar va dom har mosat in effekter ^^ haha ! både pappa och
jag tyckte att det var lite väl överdrivet menmen.
Vaknade allafall sjukt tidigt idag (08:42)  fttade inte vad jag gjorde upp då men satt på tv och kollade ett tag innan jag duschade..
Nej nu väntar jag bara på lite lunch sen ska jag nog fixa lite i rummet eftersom det ser förjävligt ut , like always (A) :)


Älskar dig baby <3

See yaa
Loove
        Danni




En bild från malta när vi var
på stranden där en del av troja
spelades in , mm brad pitt !! ;)

Kommentarer
Postat av: Mahlin

MISS MALTA <3

2009-03-15 @ 23:03:01
URL: http://mahlinmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0