Thursday and it so fruitilicious

vaknade upp och äntligen var det torsdag för idag bli rdet lite mingel på make up store på kvällen! :)

Aya vi stressade som fan på morgonen och michelle var den ända som kom på bussen till skolan eftersom vi andra hade glömt att ta undan lite och loppan glömt sin mobil så vi tog nästa buss till skolan :)
Kom bara 10 min försent och läraren verkade inte h akommit så bra flyt ! hehe
Hade engelska på morgonen och vi skulle redovisa en bok som vi läst med insåg att jag inte var så förberedd så min
devils wear Prada bok blir nästa torsdag .
Hade lunch sen så blev dte historia :) Alltid lika kul tycker jag för det är så intressant med första och andra världskriget , shoho !

Drog hem ensam med bby för tjejerna skullle göra lite egna sakeer, Så vi åkt ehem halv somna innan det blev mat och sen så drog älsklingen och elin kom :)  Vi fixade oss och drog ner på stan och mötte mahlin på bussen . Kom ner på stan vid 18.50 och väntade på att michelle och loppan skulle komma.  Drog till make up store som kanske inte var en höjdare men intressant och se de nya färgerna som kommer , temat är fruitilicious :)
Drog efter ett tag med lite inhandlade saker men inte från min sida, gick till Donken för elin skull eha mat men mahlin och jag blev fett sugna på strips så köpte en varsin fet ! hehe
fick skynda oss till bussen sen blev det hem och kolla på Säg att du älskar mig som var skaplit hemsk ! usch usch men ibland kund eman ju lite skratta lite (a) ..
Sen somnade vi runt 01.00 - 01.30

                                                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0