sick and tired

Drog hem till michelle igår med tjejerna , kändes jätet skönt att få prata och skoja :)
första så var det bara jag michelle och loppan som skulle ses men sen i sista minuten
kom våran lilla elin med , yey !
Vi käkade glass, frukot och kollad epå den rätte för rosing och desperate housewives innan vi la oss
i sängen och snackade .
Gick upp imorse och vi gjorde frukost och så , sen kom det stora problmet ,ALLA sklulle få plats vid en och samma sepgel som var minimal.. haha !
aya kom till skolan till 9 och hade rättskunskap sen blev det lunch och dagenförtsatte sen med matteprov som jag ej gjorde för ska göra det imorgon eftersom jag inte riktigt visste var komplementhändelse var :)  men nu vet jag !

Efter skolan drog jag ner med michelle och träffade mahlin i vasa parken och vi drog vidare till stan. Kollade runt typ 10 min innan vi satt och och tog en chai latte , kaffe och muffins .  mm puss på chailatte ! :) Aya kollade visar eoch köpte ett till par jeans leggins , denna gång ett p ar gråa , shohoo!  Bild kommer sen .
kollad vidar eoch michelle köpte trrosor och en tröja innan vi sa hej då och mahlin och jag drog hem med samma buss ..
:) 
la mig fort i sängen för jag hade så sjult ont i huvudet och höll på att h aihjäl min granne som spelade hur hög musik som helst ! :@  aya somnade när musiken stängdes av efter hundra år.... sen så vaknade jag för 30 min sen .
Mår skit just nu känner att jag är trött och sjuk och ska ta en ångdusch nu med min high tec dusch !

Bilder och så kommer nog imorgon

pusspuss

                 Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0