resumé av helgen !

FÖRLÅT FÖR DÅLIG UPPDATERING

Fredag;
Blev att städa och sola på dagen sen Var jag och loppansom sagt barnvakt i fredgas som jag nämt en antal gånger känns det som allafall. Blev wii spelande med loppan och pizza  ! mmm.. gottgott  trots att hela pizzerian trodde jag hade en 4 åring som barn ... hm.. haha kom hem till loppan runt 1-2 på natten , somnade efter lite vänner. 



lördag;
Vaknade då upp med loppan efter sovit sjukt bra sen så kom älsklingen och hämtade mig med bilen och vi försökte få in min cykel i hans bil som skets sig från början , .. liten bil eller stor cykel ;)? haha ! 
Aya åkte hem och myste lite sen så skulle älsklingen på lagfest och jag till arboga med loppan.
Åkte till arboga träffade michelle drog till henne , käkade lite och började dricka :) Blev först lite vin, sen cider sen slutade det med shotar med absolut vodka i olika smaker.. :)  Drog ut ett tag och skulle träffa några men hann inte fatta va fan vi gjorde där ;) menmen.. drog hem la oss och sov vid 3 tiden på natten..



Söndag;
Vakande vid 10.tiden och insåg att jag hade en extrem huvudvärk och gick upp och käkade frukost med resten :)
Efter det blev det film , 8 millimeter , ojojoj sjukt bra film handlar om människohandel ! vilket jag tycker intressant. Aya efter det blev det jacuzzi och massa prt mest om framtiden :)
Blev att duscha efteråt och sen börja packa... michelles mamma kom hem och lagade mat till oss inna loppan och jag skulla dra hem till hemstaden ! 
Fick skjuss till tåget som gick 15.21 men när vi kom dit hade köpt biljetter var tåget försenat till 17.49 ! WTF?! tänkte vi som båda vill ehem och lämnade på arboga station hade vi ändå inge val än att sitta och vänta :)

Kom hem till en fyllesjuk älskling som hade legat och spytt halva dagen , buhhu men men lilla danni är ALLTID rätt medecin så han började må bättre fast det kanske berodde på att han käkat alvedon och sovit .. hmm..haha !
Aya blev att ta det lugnt och duscha sen tv sen böev det att krypa ner och sova :)




loppan och jag ;) OBS barnen handbojor !
haha om det låter något bättre..


Wii , back hoppning


Jag som kör wii, orkade
inte vända bilden ..


Våran lunch , ser så sjukt
äcklig ut men mummapå den !



Lite shotar .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0