Monday is the day thats begins with an M

Så sitter i sängen med älsklingen och han kollar på Eurosport medans jag funderar på att klicka hem lite kläder och ett par skor med loppan och co :D ! yeeyeyeyyey love it .
Annars så har jag haft svenska och förberett mig för svenska B nationella och sen hade jag FEK B sen så blev det prov
i samhäll B eftersom jag inte blev nöjd med det jag fick sist så tjatade jag till mig att jag fick göra om det så hoppas jag får bättre nu :)

Imorgon kommer äntligen mamma och pappa hem med prada plånbok till mig, en miu miu väska, en chanel väska och en versace väska :) that i liike !  hihi

Sen efter imorgon blir dte lite med dagens outfit bilder eftersom mamma och pappa har kameran och min fiina rosa kamera pajjade en dag när jag skulle sätta på den :( buhhuuu...
Aya nu kommer lite bilder från helgen med tjejerna ,

BILDER SÄGER MER ÄN TUSEN ORD, så ni vet ;D hehe



haha lovar att ni tänkte påom vi gjorde
 lite dirty things men nejnej icke ! :)
Vi föredrar boys boys boys


Vi ville testa hur det
var att vara jätte tjock, 
usch var jobbigt det var :(

Kommentarer
Postat av: Louise

hahaha, underbara bilder :)

2009-03-31 @ 19:28:12
URL: http://louiseeelisabeth.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe, vilka bilder!

och snygga kläder by the way!

2009-03-31 @ 21:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0