matteprov

Sitter i skolan nu och hade just matte prov, ooh nervös hade allafall alla rätt på G- delen sa han allafall :)
Så hoppas på G+ inget mer ^^ ..
Aya ska vänta på elin sen ska jag gå till stationen och ta en chai latte :) yummiie !

Dagen började med att ha engelska och det gick rätt bra och fort:O mot det brukar göra
sen blev det lunch och det var lax eller jaa man fick välja på lax och köttgryta.
sen bar det av till stan för loppan skulle köpa concealer från MUS och hon sa att vi var välkomna
på någon klubbkväll så det ska vi satsa på , fan 20 % på allt ju ! :)
Sen så blev det historia och fick veta att jag fick VG+ på hemtentan så blev fett glad för hade verkligen kämpat med den , yp blod svett och tårar !! haha skämt och sido. fick även veta att jag fick G- på läxförhöret som jag inte visste att vi hade så blev fan nöjd för det ..
och sen blev det mentorstid och snackade om typ ingenting sen blev det matte prov och nu sitter jag här :)

undra hur det går för elin och loppan ...?! Tror det går skit bra ! dom är så duktiga i matte båda två så man bli avis , hehe
aya hörs senare med dagen outfit och ite saker från igår

loove

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas de går bra!

2009-03-19 @ 16:00:16
URL: http://fourclover.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ingen orsak!

2009-03-19 @ 19:11:55
URL: http://fourclover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0