lovely monday

Dagen började med att jag hade svenska och en redovisningm, USCH  !  hatar det blir helt borta verkligen...men kan bero på hur jag blev behandlad i skolan när jag gick i lågstadiet , läraren kunde stå och skratta åt oss tjejer när vi redovisade.. tråkigt att det verkligen satt sina spår .
aya sen fick jag skjuss av baby till lasarettet för att kolla hur mina ögon var ,


många som int ekänner mig vet inte att jag vaknade en morgon i somras och såg dubbelt.
åkte till sjukhuset och dom gjorde massa tester och hittade ingen. Senare började dom tänka
att jag fått en hjärntumör men var en inflammation i hjärnan.  har tyvär kvar den och dom vet inte
hur den kom till.  Dubbelseendet gick över men började skela och så... Men sen försvann skelningen
men dubbelseendet finns kvar lite smått. 
Aya idag när jag gick dit sa hon att mina ögon är friska igen och fyfaan va skönt det kändes eftersom
dom trodde att det aldrig skulle bli bra eller efter en lång tid !  Så det var verkligen en lättnad !

Kom till skolan igen och dom satt och snackade hela klassen om hur vi vill ändra skolan , Sen var det bara att sluta lektionen och vi drog ner på stan elin jag och nina men snabbt efter kom loppan efter oss :)
Drog till stadium och köopte SVARTA skor till nina eftersom hon alltid ska köpa vita ^^ hehe  sen kollade vi runt lite mer
innan alla drog hemåt.
Kom hem tog ett päron sen så gick jag och la mig vif typ halv 5 sen väckte mamma mig vid halv 8 ^^ hehe känns som jag kommer vara uppe rätt länge inatt .. buhuu.. aya mer bloggande ! haha



alla testa lika klänningar
fast olika mönster.



mmm gott gott:)


klänning från gina


klänning från gina


Från design torget, inte för jag vet
om någon skulle vilja ha den .. hehe


Kommentarer
Postat av: isa :D

sjukt fina klänningar, de randiga fick mig att tänka lite på gossip girl ^^, hihi. Men de måste ha kommit in nyligen då?:)<3

2009-03-09 @ 22:35:11
URL: http://annaisabellakarlsson.blogg.se/
Postat av: Mahlin

Sv: tack! jag rä skit nöjd! :D

2009-03-09 @ 22:45:07
URL: http://mahlinmaria.blogg.se/
Postat av: Mahlin

Sv: Köpte du någon av klänningarna? :D

Har en lika dan svart vit :D

2009-03-09 @ 22:52:25
URL: http://mahlinmaria.blogg.se/
Postat av: Mahlin

SV: heheokej ^^

2009-03-09 @ 23:04:41
URL: http://mahlinmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0