Here we goooo !! :)

Lördag :

Skrev tididare att vi skulle åka på stand up i Sala men nej nej det sket vi i eftersom vi insåg att 120 kr inte
var värt det för några amatörer..  Så vi drog in till "stan" och kollade runt lite sen drog vi ock köpte lite mat
och bullar sen drog vi till Möklinta.  
Satt oss och väntade på att maten skulle tina sen käkade vi lite och sen väntade soffan och tv:)
Senar ekom kattam linn och elvira  och katta hade köpt värsta grejen i stockholm på design torget !
en liten sak som gör äggröra på 30-50 sek , beroende på hur man vill ha den :) fett smart så den kommer in
mitt hem imorgon :)

På kvällen blev det Melodifestivalen och jaa iår kan det ju prata för sig själv för det är ingen hit precis ...
 
kommer inte ihåg vad som hände senar e hehe men sen gick vi och la oss men jag var super pigg , men när jag väl somnat så ringer telefon jävlen !  jag tror självklart martin hör sin egen mobil men nejnej stänger av ljudet men det ringer igen ,  blir fett lack och säger " men vafan går människan på som ringe rnu ! " Tycker det är RESPEKTLÖST ATT  RING 01.27 FÖR  ATT UNDRA OM VI HADE NYCKEL IN I LÄGENHETEN?!   ,   dom som känner mig vet att den som väcker mig eller bara stör blir jag fett lack på när jag väl somnat eller är trött ... hihi





                                     Äggröre saken  hehe " micro egg "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0