heei

Kom just hem från stan och har blivit sminkad , blev jätte snyggt:)
Valde svart sotning med brons i, fick jätte intensiva ögon !
Fick även beröm för mina ögon som hon tyckte var jätte fina så det tackar
man för och hade även perfekt ögonform till sminkning.
Loppan följde även med och fick också en liten egen kurs sådär genom att kolla
på mig så känner mig som en snäll kompis ! hehe

Aya innan det var elin och jag på stan och kollade runt lite eller j vi kollade in skor !! hihi
hittade ett varsit par som vi måste ha (A) .. vi har ju nästan samma storlek men hon får försök aklämma sig in i mina
så kan vi låna varandras :)
Aya sen så väntad evi på loppan som skulle äta lite innan vi drog till make up store :)
Nu blir det snart mat .. mm ska bli gott är lite små hungrig:)


SKA HA !


Blev detta




Kommentarer
Postat av: Mahlin

Skit nice sminkning! :)

LOVE THE SHOEESSSS, Jag vill också ha dom röda :P haha

2009-03-16 @ 19:36:48
URL: http://mahlinmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0