Fredag = heeelg !

Ja idag blev det att vakna brevid loppan med mahlin kom snart in med täcke och la sig hos oss mednas elin var uppe på 5 röda började vi fundera på om hon var sjuk (?!) hehe.. inte vanligt att hon är så snabb på morgonen
vi satt och och käkade frukost och tog det lugnt men sen insåg vi att elin skulle så missa sin buss men tamefan det gjorde hon inte ! hehe 
Vi andra satt ett tag innan vi började fixa oss eftersom jag började 10 , loppan 12 och mahlin var ledig !
Aya sminkade oss och jag la ögonskugga på loppan som verkade ha blivit jäkligt nöjd med det :) hihi jagär ju så grym .. hehe
Aya fick använda min lila pumps idag yeey ! aya vi drog till skolan och jag hade spanska , buhuu hate it menmen.
hade det en timme innan det blev lunch , yummie det var jätte gott sen blev det att dra till Pressbyrån och vi köpte lite godis men jävl amartin tog min japp ! blev lite arg över det så gick lver där han hade lektion och skulle ta tillbaka den men han had eätit upp den :O försökte med kramar så jag skulle bli glad men nej nej jag vill eh amin japp så martin är nu skyldig med en !
åkte hem sen efter samhällen och kollade på lejon kungen 3 med älsklingen men somnade typ några timmar men vaknade när jag blev sjukt skrämd av älsklingen :O haha  ja had etydligen sett u som jag sett ett spöke ^^ hehe


Nu sitter jag här och kollar på en ny film med älsklingen som heter en dag i livet . älskar verkligen den filmen och är en som alla borde se :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0