den rätte vann igår !

ja helt klart att dte var magnus som skulle vinna och det gjorde han ! skit bra tyckte jag och att en sån stor man kan ha
såna höft rörelser , ojojoj ! haha

Aya älsklingen drog till jobbet vif 8 idag så var väl lite halv vaken då men somnade direkt efter han gått . Vaknade typ halv 10 av telefonen ringde rakt i örat på mig , fyfan va jag flög upp  hehe  va allafall något om några blommor som skulle komma . blev sur för dom väckte mig men vafan mamma och hennes blommor tänkte jag ..
smsade till älsklingen och klagade över denna morgon och att någon hade ringt , han tyckte väl att dte var lite små kul osv.
jag gick upp och tänkte på varför ringde dom till MIN mobil för mammas blommor men tänkte väl inte me rpå det efter ett tag.  satt mig och kollade på tv ett tag eller ja tills för typ 1,5 timme sen för satt mig och kollade på filmen kärlek på menyn.  dne är jätte bra fakisk med sorglig :(

Sitter här och nyss plingade det på på dörren så gick och öppnade och öppnade och det var visst en blombukett som jag skulle ta emot. min tanke var jaha nu är det någon som säger grattis till mamma från något företag ^^
Men när jag öppnar är det jätte fina blommor i med en text där det står :

Till den underbaraste i Världen !
Efter ungefär 6840 timmar med dig ¨så
fortsätter min kärlek till dig att bli starkare
för varje timme som går !
Jag älskar dig av hela mitt hjärta älskling

Smsade självklart älsklingen och undrade om det var han och ja såklartdet var det , blev jätte glad så tårarna
kom och tyckte det var så sött gjort och nu sitter jag här med världens leende och har självklart den bäste pojkvännen
man kan önska sig !


Kommentarer
Postat av: M i c k a

haha okej :P illa. jag väntar spänt på nästa torsdag, då kommer ett nytt ;D wiee

2009-03-28 @ 13:45:17
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: Leia

Så gulligt! =)



Tack för svaret, är allt bra?

2009-03-28 @ 15:53:19
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Mia

Det gick riktigt bra att köra :) Det var ju första gången, så det var askul ;D

2009-03-28 @ 17:39:25
URL: http://miizing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0