Dead and gone

aya here we go , nu sk ajag berätta vad dom senaste dagarna har bjudit på :)

Torsdag
var i skolan hel dagen och hade engelska och historia .
Engelskan gick väl bra sen historian fick vi massa korsord som olika grupper hade
gjort i klassen , no comments on that !   aya sen hade vi ett läxförhör och det gick ju
skit , hehe !
Sen blev det matte stuga och Elin och jag gjorde typ klart kapitlet, yeey !
Sen kom älsklingen och stoffe  och hämtade upp mig och isa för vi drog till sala,
Stannade vid stenby(?)  för att dra lite drive thru på mcdonalds ^^ mumma!
Sen blev det hem till lägenheten och älsklingens mamma fyllde..
Gott med fika allafall ..
Aya det var dagen i all ära ..;)



Fredag
Fredagen började med att stiga upp med älsklingen skiiiit tidigt (07:50) och vi drog till västerås, skull eigentligen hem men blev lite taht om tid så fick följa med han till tandläkaren .. satt fan i 40 min och gjorde nada !! haha booring
Sen så drog vi till skolan och jag hade spanska, gick väl sådär-_-  Sen så blev det lunch , mm var jätte gott :)
Sen så drog vi tillbaka och hade samhäll ..  elin och jag blev fett sura eftersom vi inte fick landet vi ville ha ..(A) men sen roade vi oss p åandra sidan skolan och typ dog av skratt .
Fick även VG- och VG+ på några inlämningsuppgifter :) fett stolt

Drog hem efter skolan och städade och hörde med loppan att hon dragit till michelle så då drog elin och
jag dit också :)  .. Sen så blev det tydligen födelsedags fest för Madde sen gick vi vidare till någon annan :)
Blev en lyckad kväll och vaknade upp och mådde prima medans sööta michelle hon var väl inte på topp .hehe
Sen så blev det super frukost , med mackor, oboy, äggröra och kladdkaka med glass , haha ! 
Sen så drog vi hem allihopa med tåget som gick 13.21









La bara upp bilder på oss nu (A) .. hihi hittade inte alla andra




Lördag
aya drog hem iallafall idag från arboga sen så kom jag hem kollade lite på die hard 4.0 och jag imnsåg rätt
snabbt att jag sett den en antal gånger .. haha !
Sen kom brorsan och hans barn, han undrade om jag festat idag och svaret blev  ja (A) han ba haha du ser lite sliten ut ,´haha tydligen gjorde jag väl det. Aya dom satt sig och fikade medans jag gick och la mig . sjutkskönt!  Papap väckte mig vid 6 och då hade jag tydligen sovit i 2,5 tim . 
nu sitter jag här och dunkar musik och sen blir det att kolla på melodifestival men family :) <3 

Kommentarer
Postat av: älsklingen

2009-03-14 @ 22:20:08
URL: http://lennarterik.blogg.se/
Postat av: älsklingen

SVENSKA FOLKET KAN JU HÄNGA SIG!!!

2009-03-14 @ 22:21:20
URL: http://lennarterik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0