älsklingen kommer hem idag !

Igår drog jag typ vif 18 för att möta upp elin på stationen sen så drog vi till loppan och det första vi gjorde
var att örja snacka som fan ! haha ja men vi had eju inte setts på 24 tim (A) haha ¨.
Aya vi satt där ett tag sne började vi göra tacos , yey ! snacka om att ha saknat det och samtidigt kollade vi på
Robinson . hmm vet inte riktigt vad jag tycker om årets ? Vad tycker ni? 
sen så började jag vet vad du gjorde förra lördagen som var rätt på B för det är säkert riggat så vi bt rätt fort..
Sen la vi oss i sängen och snackade ett tag. när klockan närmade sig 00.30 sa vi godnatt och somnade,

Vaknade vid typ 9 av att loppan ligge roch knäcker hennes fingrar ! Aya låg och prata lite innan vi gick och åt frukost
mm skit gott, blev juice, äggröra, macka och fil :) jätte frukost och är mätt fortfarande.
Började kolla på forever young (evigt ung) efter frukosten som btwgår på 3an nu :)
Pappa ringde och dom var påväg att hämta mig så skyndade mig på med kläderna och sminkade mig.
Vi drog ut till hälla och köpte katt mat, lämnade in min mobil som har pajjat och sen köpte vi lit ekläder till pappa :)
haha fett kul vi hade när pappa testade kläderna. min fina kommentar till pappa " du ser ut som en dansk fet korv " haha
fan va vi skrattade :P men jag lovar han såg ut som det !

Nu är jag hemm aoch ligger i sängen och kännermig rätt dålig, snori och ont i halsen ! åh kan int eblil sjuk nu :(
menmen ..
Mormor och morfar är även här och sitter och snackar om att mormor ska laga mat och så till mig i veckan eftersom
mamma och pappa drar till Egypten :) FUSK !   Mer om det senare för nu ska jag koll apå tv.


mormor kom och hade
gjort den här till mig! :)
det är en trä bruk :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0