Jobb och fint väder. FUCK

har inte bloggat på 2 veckor , och mycket har hänt kan jag lova men det förblir osagt.. :)
Sitter på mammas jobb nu och dör för kjag är så himla trött , vill hem och sova men men det får jag göra halv 5
när jag slutar ..:(  buhuu

har även hunnit bli lite gyllen brun sådär, perfecto! 
rix Fm fetsivalen har ägit rum och har varit på den och
även sett Promeo spela.. Fick lite flash backs sådär, och mahlin
var inte dä roch kunde se , för sist han spela en låt var vi väl 14-15 och älskade
den :(... Aya .
Ska ner på stan efter jobbet tror jag och kolla rent fast först hem och sova . Ska nig släääääääpa ner
tjejerna på en Is te på Cornetto bar men tror du inte gör motstånd ^^ hehe , vill h anya klackskor och så ska jag
vara gullig och köpa något fint till min älskade pojkvän , tur att han inte läser bloggen ! annars skulle det inte bli kul.
eftersom han är så underbar och ger mig ina blommor måste man ju självklart ge tillbaka, har nog den bästa pojkvännen m och har är bara min ! Suckeeeers, thih

Nej nu ska jag fortsätta jobba, dvs att kopiera oliak sakkeroch sätta i pärmar, sen samtidigt smsa men loppan och memet även kallad mamut, som även heter Martin ! hehe

Loove , Danni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0