Prov och dålig film

Sitter och har rast nu  , har historia och det suger verkligen!
på morgonen hade jag Engelska prov och det gick verkligen inge bra men
så är det när man inte har pluggat =/ ... Sen drog jag , elin och nina ner på stan
och kollade runt lite, såg att min bikini jag ville ha hade in men gud va ful
den var i verkligheten, så mycket snyggarei tidningen . Besviken...

Sen drog vi vidare till lunchen och det var kycklingpanna, rätt gott!
sen blev dte historia som jag har just nu ... ååh... inte taggad..
nej nu måste jag nog gå tillbaka till lektionen sen blir dte mentorstid.

Kommentarer
Postat av: Elin

aa du, det där provet kan ju ta och suga! jag skrev seriöst 3 ord på hela papperet ;O(:

2009-02-19 @ 21:49:52
URL: http://emedinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0