Im back !

så nu funkar väl internet hyffsat iallafall, satt in ett annat modem så länge.
Aya, blir väl att sumera dom här dagarna nu som gått;...



Tisdag;
Vaknade upp men älsklingen brevid mig och sjutk sugen på äggröra !:O
så upp blir det och fixa de och kollar på mobilen, med 2 missade samtal
och ett sms från elin där det står " det skulle vara snällt om du tog och svarade honey "
ringe rupp henne och hon var här i västerås så hon kom över...
lite senare började jag fixa mig medans elin och martin kollar igenom min musik på
datorn.  Försökte hinna med halv 11 bussen till tingsrätten men det sket sig så martin fick skjussa
oss (A). 
Väl där står nina och väntar för vi ska på en rättegång om bedrägeri , ( ett skolarbete)
det var sjukt kul och intressant att sitta där inne :)
¨Rättgången slutade 30 min senare och martin hämtade upp mig och vi drog till barkarby ...
( mer om det i nästa inlägg )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0