Förlåt för tråkigt inlägg ! :O

Igår natt då satt jag upp och kollade på oscarsgalan som kanal 9 sände men bytte snabbt till E ! eftersom jag tycker
dom sände bättre och att det inte var så rörigt:)



Nu sitter jag här och har just plattat och fixar håret blev sjukt snyggt men blev något fel när jag skulle
lägga in bildern från kameran så blir ingen bild på det .. :( hehe
Aya allafall så ska jag snart ner på stan och träffa elin och loppan ! yeey :)
Blir att kika runt lite och så ska elin klippa sig..
Aya nu ska ja sminka mig , SEYAA ! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv. okej va kul :) jag var me dälkslingne bara :) men hände ridag då?

2009-02-24 @ 11:52:54
URL: http://lindblommalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0