För mycket i huvudet

Nu sitter jag hemma vid köksbordet med älsklingen och förösker plugg abåde historia och engelska vilket inte går ihop i min hjärna. Känner att det nästan skulle vara sjuk imorgon så man slipper " men du kan ju fösöka göra provet" "men då får du plugga på lovet"  hur jag än gör kommerjag få plugg apå lovet så finns ju inget val, eller jo om jag skiter i det totalt . men ska försöka vara duktig.
har kommit till fråga 5/13 på historian , yeey ! 


 Tidigare idag så blev det matte om jag fick G på provet ! stolt..
råkade kiomm alite försent till letionen för det blev en stan runda först men läraren var lika glad för det :)
Hittade tyvär inte det jag sökte eftersom det inte fanns , men dte finns i sala , WTF? haha trodde vi inte Västerås hade saker ^^ menmen.. Känner att man kanske ska ta en liten runda på stan imorgon , undra hur mycket pengar jag harkvar på ens YNKA studiebidrag .. hmm.. ska nog gå och fråga mamma.. hade 700 kvar ! vart fan har mina pengar tagit vägen har ju inte gjort någonting?
Man borde få typ 2000 kr i månaden minst !! 
 
aja nu ska jag fortsätta med historian ... buhuu..

Seyaa
xoxo
danni

 känner att jag kanske inte ser fullt lika glad ut just nu som vad jag var där^^

Kommentarer
Postat av: Denise

Tack så mycket :)

Vad söt du var :)

2009-02-18 @ 20:21:06
URL: http://naztysbunny.blogg.se/
Postat av: Nick

Grattis till G. Och om du börjar plugga på högskola får du i alla fall 2500 i bidrag ;) Pussing

2009-02-19 @ 15:17:27
URL: http://festmetod.blogg.se/
Postat av: Mindy

Söt bild :) Ha en sön fredag..

2009-02-20 @ 13:06:07
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0