en sak som ska rättas!

Hejhej måste bara tillägga att jag fick en kommentar om att jag härmade någon?

hm.. satt och tänkte och undrade om dom menar min akäre vän loppan  som heter louiseeelisabeth , så nu tänkte jag rätta denna personen som skrev att jag härmade ´henne., det är såhär att jag skaffade denna blogg i november medans hon skaffade den i februari :)   och ingen av oss bryr oss eftersom vi tyckte det var en liten rolig grej när vi kom på att vi hette nästan samma sak ;) !

Så nu har jag bara fått sagt det också men sen vet jag ju inte om denna personen menade detta.

nu ska jag iväg och hämta lite nötter från köket :) .  


Keep this page on your mind !
xoxo danni


Kommentarer
Postat av: Festmetod

Mysig blogg! Du verkar vara en festprisse?!



Dubbellänka?

2009-02-16 @ 17:21:00
URL: http://festmetod.blogg.se/
Postat av: joyce

heysan sötnos var med å tävla om fina sandaler/gladiatorn liknande från ellos!

perfekt till sommaren



http://kemmielynleysen.blogg.se/2009/february/tavling-sandaler-fran-ellos.html#comment



(om du inte vill skit i i will not force u ) :D



kram,

2009-02-16 @ 17:31:47
URL: http://kemmielynleysen.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag menade inte att du härmade loppan om namnet utan att du skriver xoxo i slutet av varje inlägg som att du vore gossip girl, det var det bara :P

2009-02-16 @ 21:35:37
Postat av: danni

svar till emma.: xoxo är som puss

2009-02-17 @ 09:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0