Arg shopoholic !

Mer om barkarbys outlet nu ..

Vi satt oss i bilen och drog till barkarby, påvägen blir vi lurade på 8 kr av någon shell mack !
haha , Vi fortsatte åka och kom fram dit, me happy ! :) 
Så det var ju bara att börja gå igenom alla affärer där , jätte billiga saker faktisk ! :)
Älsklingen hittade saker men inte JAG :O ! både han och jag blev förvånad att jag inte hittade något eftersom jag älskar att shoppa men tyckte att inget dög .. usch har blivit så kräsen på sistonde ^^.
Vi gick runt i 3 tim och sen gick vi tillbaka till bilen , jag sur som ett bi och martin jätte glad.
Eftersom man har värdens bästa pojkvän som försökte göra allt för att göra mig glad så drog vi till kista galleria
och självklart hittar han massa och jag ETT PAR skor ...  aya får tänka att det är allafall bra för plånboken ^^. Sen var det dags för mat och jag var så sugen på tacobar men tänlte äsch det finns ju inte här . men sen går vi 5 meter och på andra sidan av allt lyser det upp en lite skylt " TACO BAR " ,  då var det som att komma till himmlen .. haha !  sen blev det mer shoppping för martins del då ,... ;( 
 och när klockan började närma sig 20.30 så drog vi till bilen och åkte hem , trötta och glada för en underbar dag tillsammans
trots att mitt humör sjönk när jag inte hittade något. 
 <3


Jag


 älsklingen kör


 påväg till barkarby fanns nog
den sötaste Driv in/ drive thruen.


älsklingens kläder;
- j lindeberg jeans
- Acne jeans
- chinos från MQ
- Emilio jeans
- tshirt från HM
-2 cardigan från HM
- 6 pack strumpor från Puma


Tillsist mina skor
från din sko :)

Kommentarer
Postat av: Miranda

fina skor :)

2009-03-03 @ 22:26:21
URL: http://mestiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0