Skapligt soft dag

Hello :)

Dagen har varit fett nice .. började 9 och slutade 10 :) ha ha
så jag och älsklingen drog hem och sov från halv 1 till halv 5
hih var fett skönt !
Sen segade iv lite och drog ut till Hälla och kollade lite
och så sen blev det hem och käka :)
Nu sitter självklart pappa och martin och kollar
på hockety medans mamam och jag just beställt skor från
Nelly :) yeyey äntligen har dom kommit tillbaka :)!
så får dom om 2 dagar ...
nu sitte rjag och kollar på Fråga olle som diskuterar bögpar
och så vilket jag tycker är helt okej men allafall
blev lite kort och så idag men är jätte trött (A) !


Mina bäbisar som kommer snart <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sjukt söötah! Har beställt liknande:D

2009-05-10 @ 21:12:17
URL: http://izabellamilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0