Mammas jobb och nya scanningsmaskiner på ICA :O

Sitte rpå mammas jobb och nu och hoppas hon slutar snart för ska hjälpa dem och handla lite inför helgen och nästa vecka:)  Sen bär det av till Elin i hallstahammar och vi är helt själva så vi ska ha cp kul!:D haha liiike always
Aya måste även nämna att jag är jävligt irriterad på lopan eftersom det regnar hä ri västerås och så får man ett sms av henne där det stå - " ligger i gräset med skinande sol och lyssnar på underbar musik, funderar på att köpa en cider, pusspuss "  .. man blev ju intr sur när man själv satt i skolan med regnigt väder utanför och har rester att göra :P aya men jag älskar henne ändå.

Måste även nämna att jag fick veta att jag får mitt VG i engelska :) så nu är det VG i alla ämnen, utom, spanska, matte och idrott :)! yeyeye skit glad över att jag klarar VG i alla andra ämnen eftersom dem andra 3 har jag inte satsat på :) så borde få en present fö rjag är bäst bäst bäst fast fatta va jobbigt att ge mig presenter varje dag eftersom jag ä rbäst varje dag ?! ahha stackars alla :D nej jag driver men men ..

det är även en dag mindre till TYSKLAAAAAND ! :)

Ska köpa sushi sen också , någon som ätit sushi och vet om det är gott eller inte? 

Nej nu ska jag sluta skriva och åka och handla med mamma och pappa och den största delen vrför jag följe rmed är fö ratt dom fått nya scanningsmaskiner på ICA MAXI haha need to see it !:) 
hoppas även på att jag får en nya deoderant och en peeling , ska fråga snäällt <3


LOOOVE
         Danni

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för din röst :)

2009-06-04 @ 16:57:22
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Postat av: Rita ♥

Jag har aldrig ätit sushi, var det gott?

Kul att åka till Tyskland! :D

2009-06-04 @ 17:39:30
URL: http://ritas.blogg.se/
Postat av: Andréa

Sv: Ja den är så fiiin :)

Nä den verkar bara finnas i marinblått, för det står inga andra färger på hemsidan och jag hittade ingen i nån annan färg i butiken heller.

2009-06-04 @ 21:50:13
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0