long time ago

Gud känenr att jag inte orkar blogga och har int ehller tid med det tyvär <3

nu när jag ändå sitter här så kan jag ju berätta att den 5:E ska allting vara inlämnat så jag jobbar på
som fan , känner faktiskt att jag kommer hinna:) har lämnat in fyra saker nu på två dagar :) hih im good !
Aya annars har det inte hänt något som är värt att nämna hehe .
Alla fall så snart är det tyskland dags med dem bästa eller nej en person fattas och det är våran älskade mahlin
menmen hon hakar ju på till turkieet ! så jävla bra man kund einte önskat att åka med andra :)<3
Allafall.. tysklnad kommer bli skapligt kul, kommer bara vara där i tredagar men vi är ju baar där för en sak , if you know what i mean :) hihi
 Kommer komma bilder från det sen men vi åker ju inte för ens den 14 :e yeyey!

Nu till något annat så slutar vi den 11:e och känns bra vet exakt outfiten och har just fått hem klänningen som
jag beställde men mamma och pappa betalade:) massor tack för det och fick även ett par skor !
Kommer inte visa klänningen i bloggen eller någon annan stans för det kommer blir en överrasknig , känner mig lite busig nu ;) hehe .
Aya Nu är det girls of the playboy mansion men har ju sett alla avsnitt eftersom jag följde det på E! måse vara världens bästa kanal !

Fan av jag skriver men det är väl för jag inte har något annat att göra just nu i detta nuet ! haha kan man säga så (?!) haha aya .. Älsklinge n och jag ska spela disco bowling på fredag och äta suhsi det ska bli jätte mysigt, sen drar vi vidare ändå till skogen för att jag ska vara så underbart snäll och vara bästa flickvännen och hjälpa han och måla sitt nya rum :)
sen ska vi äevn inviga dte också ! HA HA im so funny !:) you got to love me.

Nej nu skriver Elin för fullt på msn och hon är duktig och försöker jobba ! GREAT HUH?



HAHA ja vi älskar varandra mycket :) och vi stöttar varandra verkligen det märks va (A) ? hihi

Nej nu ska jag ta och göra varm choklad och kolla på tv samt att fortsätta med ALLA arbeten:)
Nu får ni nöja er med detta inlägg på ett tag (A)

Kommentarer
Postat av: Anonym

okej kul (:

2009-06-03 @ 22:25:15
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Postat av: Mahlin

Va söt du är plutten. Jag blev skit glad, blev lite rörd hihihi <3<33 Synd att jag inte kunde följa med men det tar vi igen senare i Turkiet och hemma i Sverige såklart :D

2009-06-03 @ 22:47:40
URL: http://mahlinmaria.blogg.se/
Postat av: Mahlin

Va skönt att höra :) Jag älskar dig med även om jag gråter till varje The Hills avsnitt haha :D

ja lätt :D<3

2009-06-04 @ 11:10:01
URL: http://mahlinmaria.blogg.se/
Postat av: Andréa

Sv: Vad bra :) Det blev ju dåliga bilder tyvärr, men man förstår nog ändå!

2009-06-04 @ 12:23:01
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: Anonym

detsamma :)

2009-06-04 @ 15:15:46
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0