Bloggtorka väldigt länge, nästan som sahara (?)

sommarlovet har gått sjukt fort och har verkigen inte skrivit något i bloggen , eftersom jag inte orkar och har velat njutit av sommarlovet :)  Mycket har hänt denna sommar och ska hända, 19 aug åker jag , mahlin, loppan och elin till Turiket ! yeye..
 längtar som fan!

Jsyt nu sitter jag framför den här dumburken , har just strykit kläder och har ångest över två tallrikar och en skål plus massa bestick som står framför mig.. och att mitt rum ser ut som bajs i helvete :) Så kanske ska försöka gör dte bästa av situationen och vaar jätte duktig och städa, ha ha nej nej trodde nästan på det där själv ett tag .

kanske ska börja skriva mer i den här bloggen nu efetrsom jag kommer vara hyper till turkiet !
Nej nu ska jag kila återkommer väl senare om jag lever ,

här bjuder jga på en FET bild på mina drinkar jag gjorde en sommardag till my lovers !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0