Onsdag !

hello :)
Igår blev det iallafall idrotten efter jag hade suttit och väntat på alla som hade spanska,
sen drog jag, baby och isa ner på stan för att kolla present till martins syster som fyllt 16 :)
grattis i efterskott får man väl säga !  Tog ett jävla tag men blev tillslut en mascara och någon hårinpackning
sen kom även andra martin ner på stan sen drog vi alla till Sala och i släppte av martin som skulle på någon
grej och vi andra drog vidare till solariumet så isa och jag kunde bättra på brännan !
stackars isa satt på sig  någon kräm och när hon kom ut var hon röd och hade typ brännblåsor och det sved överallt på henne ... inge bra :/ <3
aya äslklingen och jag for hemåt och sen blev det att ät amed resten sen blev det duschen sen tv :)



Idag vaknade vi up och att oss och åt frukost sen gick vi ner och köpte en blåbärsbulle som älsklingen hade sagt var stora men trodde inte att dom skulle vara jätte stora för är ju ofta att man kan prata upp saker men fyfaaan va stor den var !:O  ( bild kommer sen för mobilen cpar) Satt oss och åt lite av bullen och kollade på alvin och gänget , love that movie !

Efter det somnade vi en snabbis sen drog jag till tåget och åkte hem ..
Kom hem och slappade typ bara sen följde jag med mamma och pappa och handlade:)
Sen drog vi till Eligoganten och jag fick en radio som man kan ha ipod i också ! TACK <3
yeye har alltid velat haft sån:) 
sen drog vi hem och jag kolalde lite på the hills sen nu sitter jag och lyssnar på musik och
kollar igenom vad jag måste gör i skolan:)
Skriver senare <3



Dagensoutfit



my baby <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0