repris på greys anathomy och halvvägs in på arbetet

Nu har vi varit är i moklinta kanske 2 tim och älsklingen är ute och tvättar bilen medans  jag sitter här och försöker få ihop svenska nationella som ska hållas muntligt imorgon , ååh bli rgalen för jag vet inte hur jag ska lägga upp det
men testade prata framför spegeln och jag klarade allafall 4,33 min  när jag improviserade och dte ska vara 5 min så det var najs men känner att jag kanske borde ha lite koll när jag ska säga vad och så , blir galen på detta skiit ! :(  buhuu
på allt just nu , .

Skulle behöva ut och resa just nu och bara koppla av allt som handlar om skolan !
men men får vänta några månader för då drar ju jag, mahlin , elin och loppan till turkiet :)
wohoww man kunde ju int eåkt me bättre personer , för vi 4 har alltid skit kul !
love it !<3

Sitter här i soffan och tro jag hörde att det skulle bli grillning ikväll !  yeeah älskar grillad mat det är mumma :)
så får hoppas att jag hörde rätt :) Nej nu ska jag fortsätta med arbetet och får hoppas att jag är klar imorgon ..


Kommentarer
Postat av: Mahlin

Men det är inte långt kvar :D<3

2009-04-19 @ 18:03:43
URL: http://mahlinmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0