Bra väder och massa plugg

hej allihopa:)
sitter nu i bilen mot möklinta och lyssnar på heavens on fire med kiss som spelas nu på rock klassiker,
vädret är underbart fast lite kallt ! men men det går (Y)

Har inte gjort så mycket vettigt idag utan bara kollat på tv , var ju tvungen att kolla på reprisen eftersom det var en kille i min skola som var med , han  var fan bra på att sjunga :) och han gic kvidare också !
Funderar på att jobba lite nu när man ska åka bil i typ 50min men vet int ehur jag ska börja ... buhuu
Det är iallafall svenska nationella som jag ska göra eftersom imorgon ska jag stå och hålla typ föredrag i 5 min ! usch
jag hatar verkligen att göra de :(  känner mig bara dum och skäms som fan ,  någon som har något tips hur man ska göra för att slippa bli panikslagen?

Skriver senare för nu börjar jag må illa av att inte kolla på vägen . blä !

love
      Danni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0