Äntligen Fredag <3

ja dagen började med spanska men glömde bort den när jag kämpade med min matte inlämningsuppgift ! :) oppsiie !
Aya sen blev det lunch var väl sådär men det funkade men hmnade typ i ett paltkoma efteråt HA HA ! dö trött :P
Hade samhäll efter lunchen och gjorde klart uppgiften så nu är vi klara med det ! :)

satt sen och tänkte på mitt PM till svenska nationella men åkte hem och gjorde det fast innan blev det glass stopp med loppan och elin på stationen :) Sen så missade elin bussen så började asgarva(A) hihi
aya drog hem och skrev svenska PMet och känner mig lugn som en filbunke nu:)
Aya nu ska jag packa för ska dra till Elin i Hallstahammar så får vi se vad kvällen tar oss;)

Hörs imorgon !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0