7 April

vaknade med mina söta tjejer när klockan ringde vid 9 eftersom loppan och jag skulle dra till kista
med stoffe och martin .. vi satt oss och käkade frukost och sen började elin fixa sig medans loppan
och jag satt kvar och åt  :)
Klockan blev 10 innan vi cyklade iväg mot mig och killaran skulle hämta upp oss 11 hos mig och ingen av oss
hade fixade oss eller förutom elin men hon skulle inte med.  vi lämade av henne vid typ stationen sen cyklade
loppan och jag vidare till mig .
Vi fixade oss snabbt och sen kom killarna och hämtade upp oss :)

Drog till kista och kollade runt i några timmar och åt och så :) sen hade vi kollade igenomallt och
stoffe och martin hade väl mest shopping kassar , hehe Så  min älskling föreslog att vi skulle åka
till barkarby outlet och det vill ealla andra också , yeeah tjhast my boy hehe <3
Aa kollade runt där men hitta inget så satt oss fikade på Waynes och det blev en chai latte för mig ! :)

Sen så drog vi hem och åkte förbi bålsta och kollade lit e, HA HA vilken sketen håla ^^ haha
Drog vidare hemåt och stannade i hummelsta och blev lite godis sen så var vi hemma:)


                                                Påväg till Kista


                                 Stoffe på MQ


                                       Jag i bilen
                     

                                          Taco bar ! finns inget bättre


                                         Canada goose som var 4 XL


                                                   'Jag såg ut som en pyggme


                                             Fina loppan !


                                    Mina baby boo <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Härlig dag. :)

2009-04-08 @ 16:41:39
URL: http://fourclover.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jadå! Själv? :)

2009-04-11 @ 11:39:35
URL: http://fourclover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0