2 April !

Ja idag började det med att vi åkte och hämtade upp en annan martin och inte min martin i en anna del av sala , haha!
Aya drog hem till mig och hämtade lite saker sen så drog vi till skolan. Kom dit och dom klädde ut rasmus till EMO eftersom han fyllt 18, grattis :) sen så fick han gå så heh e.. aaya ahade engelska och kände att fuck this orkar inte med skiten men kämpade ändå . insåg under samma lektion att mobil var borta ! fick panik eftersom jag lånar pappas medans min är på lagning , var väll ingen mer med det när ingen hittade den och den var inte hos martin .

Hade lunch sen men mamma smsade till martin 10.49 att jag skulle vara hos tandläkaren 10.50 så det var bara hoppa in i bilen och stå på gaspedalen fram till tandläkaren :) och jag hann , yeyeye !
Aya drog och käkade sen åkte vi till skolan igen och hade historia lektion i 2 timmar.  hade sen mentors samtal och satt där i typ 30 sek eftersom jag kom lite sent för glömde helt bort att jag hade det så han sa väl ty sin sista mening när jag kom in genom dörren^^ hehe .. oppsie men så kan det gå .

Hade sedans lite genomgång  på matten om nationella imorgon i Matte B ... buhuu kommer få IG !  ...
Aya måste tillägga att hatar när folk säger att någonting är lätt men när man själv tycker det , fattar ni inte att det sårar´?! jag är inte bäst på matte och tycker det bara det är onödigt att säga såna saker..  Blev arg så jag gick från den saken med tårar i ögonen och när jag klivit ut ur skolan var det bara att sätt på sig glasögonen och gråta :(  ...
Blir baar så frustrerad när jag inte kan men jag vill !  ååh  ata får se hur det gå rimorgon ..
Åkte hem och pappa såg direkt att någonting var fel så han undrade var det var o så berättade om matten ..
drog ner på stan sen och mötte upp mamma för att kolla runt lite . 
Hittade kläder till lilla ida och till mig :) 

yeyey
Aya nu ska jag kila för måste nog sova eftersom det blir tidigt upp imorgon :)

ONSKA MIG LYCKA TILL NU !


Fick me dmig den hem
tyckte den var så somrig :)



Glömde visa den här som jag köpte igår :)

Kommentarer
Postat av: vickan!

ursnyggt linne!! vart är det köpt? :)

2009-04-05 @ 17:54:08
URL: http://vickanpe.blogg.se/
Postat av: Sandra

finfint!

2009-04-05 @ 18:32:59
URL: http://fourclover.blogg.se/
Postat av: Sandra

Den var härlig. :) själv?

2009-04-06 @ 15:46:31
URL: http://fourclover.blogg.se/
Postat av: Sandra

Härligt!:D Jo min med!

2009-04-07 @ 20:29:03
URL: http://fourclover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0