13, 14, 15 April

Måndag;
måndagen var man ledig från skolan men inte blev jag fri från skolan utan loppan och elin kom hit och vi pluggade matte eftersom vi har en statistik inlämningsuppgift i det och fan va grymma vi var  ! :)
Aya jobbade vidare sen droog loppan hem och elin och jag var fett trötta på pluggandet så vi började kolla vem som hade mest skit låtar på datorn och ELIN vann ! :P haha har aldrig hört så dåliga texter så vi typ vek oss av skratt :P
Satt så hela dagen och skrattade sen drog klcokan iväg och  hon var redan 20.00 och då kom elin mamma och hämtadeupp henne :)
Satt en stund vid datorn sen la jag mig och kollade på tv fast somnade fort som fan (A) !

Tisdag;
Vaknade upp och klädde på mig och satt mig och åt frukost. Drog till skolan men var ju inte så pepp eftersom jag hade spanska och det suger ju som fan eftersom läraren är ju som hon är :) helt enkelt speciell !
Aya hade lunch sen och sen hade vi idrott , tjohooo vi skulel spring  2, 5 km , noothaanks too thaat ! :)
det gillar jag inte så loppan coh jag sprang och poerwalka lite sådär och snackade , så det gick fan snabbt ^^
aya drog till skolan med älsklingen eftersom vi skulle hämta upp några som skulle till Sala . Blev ett stopp på mcdonalds på stenby innan den lååång aresan hem ^^ hehe
kom hem till möklinta och vi käkade lite sen gick jag ut med dicken picken :) ( deras hund som heter dixson) hehe. 
Kom hem sen och hjälpte älsklinge att plugga Fek B . 
Gick upp sen till sängen och satt mig på msn och kollade runt lite medans jag kollade på BB ( big brother) och älsklingen lika så .  
Somnade runt 12 och ja det var väl bara att blunda sen så somnade jag in :)

Onsdag;
Vaknade vid 6.20 då klockan ringde och gick ner och åt frukost med älsklingen  sen var det bara att börja fixa sig och såå. Sen satt oss i bilen mot Sala när vi skulle hämta upp stoffe och martin som skulle med till skolan .
Kom dit och hade bara Fek B prov som jag trodde att jag skulle bryta ihop på eftersom jag kunde det men fick inte ihop det :( buhhuuu..
Sen hade vi om valen vi ska välja i 3:an och blir tokig på en lärare baar så blev ledsen och började gråta men vafan den måste inse att viss ainte vill höra att de är dåliga hela tiden ..
Drog ner på stan sen med loppan, elin och mahlin och vi köpte vax och hårfärg till elin och mig :)
Drog hem till loppan och började färg håret och prata turkiet :) yeyeye !
aya elin och jag sov kvar hos loppan medna älskade mahlin åkte hem till sig .
tack för en sjukt rolig kväll ! <3


Kommentarer
Postat av: Mahlin

tack själv <3

2009-04-16 @ 22:35:44
URL: http://mahlinmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0