10 månader & plugg

ja nu har jag äntligen gett er 2 blogg inlägg där det står vad jag gjort under denna vecka och nu är jag äntligen till dagens datum :)
Idag blev det att vakna hos loppan men det gick inte fort... alla vi var döda så blev att gå in i badrummet och skölja ansiktet med iskallt vatten!
Gick upp och fixade oss och slängde i oss en snabb frukost och sen blev det att cykla iväg till skolan där det var dags för muntliga i engelska nationella men nejnej tydligen skulle vi inte ha det så då hade man blivit lite smått nervös i onödan menmen :)  Aya hade engelska i 2 timmar sen blev det lunch , mm var jätte gott! yey finally hehe..
Hade sen historia prov men gjorde det inte för kände mig inte redo :/ så ska göra det snart iallafall .
Drog på mentorsamtal sen och det gick snabbt sen fick jag lov att vänta i skolan eftersom älsklingen hade nycklarn aoch han var på fotbollsträning så kom inte år mina saker : ( buhhuu .. men han kom sen allafall .
aya cyklade då hem till loppan och älsklingen hämtade upp mig där efetrsom jag lovat att cykla hem en av cyklarna :)
Drog hem och pluggade lite sen åkte vi och hjälpte mama och handlade. Var fett övertrött och dryg men fick tillbaka det sen i bilen när jag bli kittlad :( inte snällt: haha .. kansek förtjänade lite av det (A)
Aya kom hem och har just åtot och nu sitter jag här med matten igen och känner att jag måse sova , but not yet !

Love 
      Dannni

       

Föresten så är det 10 månader mellan min älskling och mig idag ! <3


Mitt fina konstverk i sanden på malta ;) !


Kommentarer
Postat av: Mahlin

Grattis till er :)

2009-04-16 @ 22:33:49
URL: http://mahlinmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0