10, 11, 12 april

Ja äntligen funkar allt igen ocg jag känner att jag är positiv till att blogga igen ! :)

Ja nu ska jag berätta lite om helegen som var för en hel vecka sen (?!) haha sorry...

I Fredags drog vi till möklinta för vi skulle på påskmiddag där ute med massa folk och så :)
Blev först en välkoms drink och jag satsade stenhårt på barndrickan eftersom det andra var champange
och jag klarar inte det , hehe så  fick mitt mumsiga :D !  aya sen så blev det påskäggs letning för alla barn utom jag
men jag hjälpa älsklingen att hitta sitt :)
Gick in sen efter att ha hittat det och vi åt jätte god mat och självklart kan man ju knappt gå efter det , hehe
Blev efterrätt på det sen var det dags för de lite äldre att leta påsk ägg ! hehe fett kul att se , tro mig men de är värre än småbarn ;) hehe...
Aya sen blev det på kvällen ta det lugnt sen somnade jag så sött ..

lördagen vaknade man halv 8 (?!)  Va i helvete tänkte min sötispötis som trodde klockan var mer när han vaknade av att jag typ glodde på han , heeh sen så fick jag ju lov och säga att hon var halv 8 (A) hihi   men jag var pigg men inte min älskling:) thih men men gick upp och åt frukost sen så fixade vi oss för vi skulle vara i västerås halv 12 :)
Dro till västerås och stannade vid hälla och jag köpte blommor och 2 tian lotter och 2 triss lotter till mamma och pappa , jag är så snäll jag . Sen bjöd älsklingen på glass:) ! tackar <3
Drog vidare sen hem och cyklade ner till lunchen som var vid vattnet typ, hur varmt och skönt som helst !! mm.. love it !
Aya drog hem och kollade klart på pearl harbour som vi inte hade kollat klart på frånm tidigare tillfälle men somnade när den var slut eller jag somnade och älsklingen kollade på hockey :)
Vaknade när det var en halv timme kvar tills vi skull evara hos mahlin på middag , fett stressad men hann och var lika snygg för det ;) hehe 
Spenderade kvällen där och vi hade jätte kul :)

Söndagen vaknade jag upp med älsklingen och hela dagen gick fett snabbt och hade bara en allmänt seg dag :)
på kvällen spelade vi bingolotto ! HA HA men vafan ingen av oss hade spelat det på år och dar så vi var ju tvungna och det var fan spännande  när man måste kryssa i rutorna(A) hihi .. sen gick kvällen åt att slöa och sova :)


Ägg letning !


Som jag såg ut i Fredags


Älsklingpälskling


några av de som hade jakt
på påsk ägg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0