1 April !

Dagen började med ett fett nationella prov i Svenska B , man skulle välja något ämne sen skriva efter vad de frågade efter. aya det fick bra tror jag satt i 3 timmar (?) tor de allafall sen så drog michelle, jah , loppan , elin och Isa ne rpå stan och kollade runt lite , loppan och elin hittade lite stuff iallafall mkt niice :) 
Sen så kom älsklingen ner och alla fortsatte kolla men tillslut var det bara jag isa och martin kvar så vi bestämde oss för att åka till Erikslund för isa och jag skulel kolla efter ett par vita tygskor och martin efter forbollsskor. 
Blev fett nice och vi hitatde alla tre det vi behövde och isa och jag behövde bar betala 75 kr för våra skor , that we liike ! :)
Aya drog vidare till mig och hämtade lite stuff sen drog vi till Sala., vi släppte av isa och marton och jag drog hem ..

Väl hemma satt vi oss och åt med resten av folket i huset sen så fixade jag mig och vi drog ut igen för martin skulle på träning och jag skulle träffa isa igen för vi skulle sola :) ! 
Träffade isa på någon grej där öven en annan martin var som var lite chockad över att se mig sen s¨drog vi vidare till solariumet och det var fett nice fick en fin rand ^^ hehe ...
efter det så gick isa och jag till någon ungdoms gård och vra väl där till 9 innan hennes mamaskjutsade mig till martin :)
Sen jaa blev det väl sova resten av kväll/natten ^^


Måste även lägga till att mamma och pappa kommit hem nu och hade med sin mumsiga saker till mig :D




Skorna som jag redans använt
som blev lite smutsiga




 Coco Chanel väska



Miu miu väska



Versace väska



och en till miu miu väska


Kommentarer
Postat av: Mahlin

Fan va snygga :D

2009-04-02 @ 22:55:04
URL: http://mahlinmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0